Friday, June 22, 2012

A day full of pictures :))

Heej bloggen i dag har været en meget blandet dag, jeg startede om morgen ved at være syg Nedern! men til at få mig på andre tanker lavede jeg noget dejlig jordbær te og satte en film på, Edvard saksehånd den sødeste film ever :))

Husk at deltage i min giveaway Link

Følg mig også på Instagram: mypicdk


Efter filmen gik jeg i webcam mode :)) her er nogle billeder <3 xD



Senere på dagen blev jeg rask og min mor spurgte om jeg ikke ville med i centeret  og jo self. ville jeg det :D Min søde mor valgte at give mig en gave da jeg fik 12 i mundtlig engelsk :)) Hun gav mig denne flotte sølv ankelkæde som vil blive brugt flittigt denne sommer!


Efter centeret var vi i bilka hvor jeg gik lidt amok i frugt afdelingen jeg er FRUGT`A´HOLIC :D. her er min skal med næsten 2 kilo frugt :* kirsebær, jordbær og vindruer :P GUF!!

Jeg fik overtalt min mor til at tage på Sunset men skulle vente i ekstra lang tid da der var en eller anden idiot der havde stjålet min mad -.- men fik en nu :D Normal chicken bacon :))


Nu sidder jeg der hjemme og drikker alt for meget æblecider, stener tv og blogger <3
Indtil næste gang see ya :D
xoxo Christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥