Saturday, June 16, 2012

Room tour :D

Heej bloggen :)) I dag vil jeg laver Room tour det vil sige at jeg viser jer mit værelse selv om det ikke er noget specielt, hvis nogen skulle være i tvivl :))  Håber i kan lide det da det har været et helvede at lave det :)

Husk at deltage i min giveaway Link

her kommer billederne det vil være en beskrivelse ved dem så i kan se hvad det er :))


Først min højt elskede Komode

Min halskæde holder


 Min ting holder :P

Min sovesofa (når den er en sofa har jeg et lille sofa bord til den men orkede ikke at stille det op :) )




Mine Dimser :D


Den ene side af min komode :)




Det der er i skuffen :P



Den anden side af min komode :)



Det der er i den skuffe :)




En makeup boks på min komode :)

    Her er den igen tænkte i måske gerne ville se den åben:) og teksten gad ikke under billede -.-


Øverste hylde på min reol


Anden hylde på min reol :P



På 3 hylde film ser dem bare ikke mere kun gyserne :D



På 4 hylde min hår stylers :)




Væg reol :P



Første hylde på min væg reol Hår halløj






2 hylde på min væg reol solbriller BD


På 3 hylde i min væg reol Tasker ( der kommer et indlæg om den sorte med guld kæden senere :D )


Mit rode skab :)

Og tilsidst mit akvarium med fisk :)) Hov neden under, er min gulvreol med bøger, papir, osv og ved siden af er der nogle tilfældige ting :)))

Dette var min room tour håber du kunne lide den :))

2 comments:

Please write a comment, would love to talk to you!♥