Tuesday, June 26, 2012

NEW IN :))

Heej bolggen i dag vil jeg vise jer mine nye køb <3
Husk at deltage i min giveaway Link :))


Rimmel london stay matte pressed powder i 009 amber man kan se mit spejlbillede :D

Loreál paris True match 5 sable sand

Gyserfilm the wards hvis du kigger godt efter kan du se mit spejlbillede igen :))



Gyserfilm the eye og the eye 2

Taske fra Friss og company <3 ( min nye kærelighed :)) )


Og lige nu sidder jeg og guffer jordbær og drikker vand hehe :D håber i har det godt og indtil næste gang c ya :))

xoxo Christina

2 comments:

  1. Har taget et kig forbi din blog, er self blevet fast læser! håber du vil kigge forbi min? og at du vil følges!
    http://emma-andersen.blogspot.dk/
    ellers tag et kig på min salgsblog :) http://emmandersen-salgsblog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Vildt lækker taske! :D elsker det mærke.

    Håber du tager et kig forbi min blog?

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥