Monday, July 2, 2012

A good day with a good friend

Heej bloggen i dag har jeg været sammen med min skønne veninde Louise ejeren af denne blog Louises blog det var rigtig hyggeligt vi startede med at spise morgenmad hjemme hos mig. også tog vi til vestsjællandscenteret og shoppede, vi var også på café caramel hvor vi fik nogle lækre krydderfritter og jeg fik is cacao som er super lækker :P og louise fik en frisk æble juice. Bagefter shoppede vi lidt videre og tog hjem til mig og spiste super lækre jorbær :)) Her er nogle billedere fra i dag <3
 Har i lavet noget spænnedene her på de sidste :))? skriv en kommentar vil gerne høre hvad i har lavet :D








Indtil næste gang farvel :))
xoxo Christina 

2 comments:

  1. Sikke nogle lækre køb!

    Knus Gittemary.blogspot.com
    Please pay me a visit and enter my give away!

    ReplyDelete
  2. Ej det ser ud som om du har haft en super dag ;) Forresten rigtig fed blog er self. blevet fast læser!<3

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥