Thursday, July 12, 2012

New hair :D

Heej bloggen i dag var jeg hos frisøren for at få det klippet. Jeg havde virkelig ekstremt slidte spiser og mit hår var bare kedeligt, så jeg fik klippet spidser, etager i bunden af mit hår og mit pande hår blev lidt kortere, mit hår hvor det var længst er blevet ca. 10 cm kortere :)) håber i alle har en fed sommer der kommer lige nogle billeder fra før og efter :)) <3 er ked af jeg ikke lige fik billeder bagfra inden det blev klippet :-/



 Prøv at se hvor slidt og ødelagt mit hår så ud, glad for at jeg fik det ordnet :))


Efter!! ved ikke om i kan se det på billede men der ser det meget bedre og sundere ud :D
Argh det ligner at jeg ikke har bukser på x) min trøje dækker for mine shorts :))

Bagfra hvis du kigger i bunden kan du se etagerne ville gerne havde haft dem højere op med det er ok :P Beklære lige rengørings halløjet min mor er i gang med at rense badeværelset ovenpå :))



 Også det hele, Hvad fuck er det jeg laver med min finger  Thums up?:))

Det var så alt for idag og vi ses nok snart indtil da farvel og hav en god sommer :))

xoxo Christina

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥