Friday, August 3, 2012

Back on track + My day today + whats comeing next ((:

Heej bloggen jeg har været væk i et stykke tid ny men nu er jeg tilbage! har en masse indlæg opppe i min T-shirts ærme ;) jeg ville havdet blogget lige da jeg kom hjem men har ikke rigtig haft tid til det og nu skal i høre hvorfor <3 Dagen efter lejern (mandag) var jeg i tivoli tirsdag var jeg sammen med min americanerven da jeg jeg gerne ville bruge lidt tid med ham inden han tog hjem og ondsdag var jeg ude og shoppe men købte ikke så meget og torsdag var jeg sammen med en veninde Louise i kender hende nok efterhånden <3 vi var godt nok først sammen om aften men havde lige brug for lidt afslapsnigs tid efter 2 uger i træk med at havde været on the go ((: og idag har jeg så endelig fundet tid til at blogge inden jeg skal igang igen ((: Jeg synes lige jeg ville lave en liste over indlæg der kommer i den nære fremtid ;D

Bonbonland med min skat Louise :-* Love ya
2012 spejdernes lejer ( mere spænnede end det måske lyder)
DK-UK-USA  indtager srtøget og tivoli x))
Cameron min dejlige ven fra amerika :-*
Elf  (Eyes lips face) Haul, eller så laver jeg et indlæg med alt det elf jeg ejer og giver min mening om det, det bliver et lang indlæg ;D
July favorits mine yndlings ting fra juli ((:
også nogle flere :))


I dag.. :-*

I dag var jeg men min skat Louise i centert hvor vi lavede en før fødselsdags dag for hende vi startede med at gå rundt i centert for at kigge så hun kunne vælge hendes fødselsgave, på denne måde hvar det godt nok ikke en overaskelse men jeg ville hellere give hende noget hun gerne ville have istedet for noget hun gerne ville bytte :-*  Hun valge en fed halskæde fra pieces og det skønneste øreringe også fra pieces. Bag efter tog vi på Café caramel hvor ve spiste Brunch Louise fik en Caramel Club sandwish og jeg fik nogle lækre sprøde nachoes :P nam nam. vi tog bagefter lige hurtigt i matas og i bog og ide hvorefter vi smuttede hjem til louise og hyggede vi lavede tests som var i hendes gamle vi unge blade aftalte vi skulle i Bonbonland i morgen og jeg skulle hjem  til louise og sove om aftenen og køre tideligt om morgenen ( det vil sige 9 :)) ) så der skal bare hygges igennem i aften :D Her er billederne fra idag


Louise-pigen viser stolt sine gaver frem :D


Nu sidder hun og blære sig igen.. ejj hun fjoller bare <3



Caramel club sandwish :P

Delisious Nachoes :D

Indtil næste gang farvel, jeg har savnet jer meget og er mega glad for at være tilbage xoxo Christina
:-*

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥