Sunday, August 19, 2012

Back to school

Heej bloggen jeg har nu været i skole i en uges tid, ej det passer ikke jeg startede ondsdag nå men pointen er at jeg er started op på mit sidste skole år, det har været en fin uge... men vi har allerede fået letiktier for -.- hvad gør man så når man har lektier og stadig er på sommerferie mode. Man kombinere dem :)) så i dag efter jeg bandt alle mine bøger indd smuttede jeg ud i haven og tog sol mens jeg lavede lektier og hyggede mig med - chips fra i går da mig og louise var sammen mega hyggeligt <3 iste, vand , frugt, musik, sol og tempt som lou glemte hos mig, til stor glæde for mig  hehe :)) nå men nu skal jeg til at tage hul på en ny uge og så må vi se hvordan den går :)) forresten laver jeg et indlæg i næste weekend om outfits of the week hvor jeg tager et billede af mit outfit man-fre altså skole dagende :)) så i kunne se mere af hvordan min tøj stil er, den variere meget synes jeg :)) men her er nogle billeder fra tideliger i dag :)) <3 nogle af dem er lidt random :D







det er vidst det for nu indtil næstegang farvel xoxo christina

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥