Friday, August 31, 2012

Barcelona + rejssetips!!

Heej bloggen håber at i har det godt :)) på søndag smutter jeg til Barcelona med min dejlige klasse <3 vi skal være der til på torsdag så laver nok et stort indlæg om selve turen når jeg kommer hjem, måske vi for se, eller så laver jeg bare nogle små nogle derovre da der er gratis wifi til min mobil skal nok tage mange billeder.. ejj det bliver så fedt vi skal spise tapas se flamingo show, in i en park i byen der er så stor at man skulle tro man var i en kæmpe jungle/skov :)), på musseum Barcelonas fodbold station og vi skal shoppe!!! på spaniens største marked :D Hallelujah! argh jeg glæder mig så meget, er næsten færdig med at pakke det bliver så godt. Nå men nu til nogle praktiske rejsetips.

1. tag nemme sko på, du kommer til at på en del plus du skal tage dine sko af når du skal til sikkerheds tjek ( hvor de tjekker om du har noget farlig/ulovligt med) og du vil nok helst ikke se dum ud eller fumle med dine sko eller se dum ud mens du fumler med dine sko :))

2. tag en pose du kan forsejle med , den du bruger til at putte væske i, tag en med hjemmefra det er ikke sikkert de har dem.

3. hav helst du hår uden noget i, du kan self. have hårspray i, men helst ikke hårnåle da det er lavet af metal og sætter metaldetekter porten eller hvad man nu kalder den igang jeg hader når det sker og de der mennesker skal til at røre ved en/visitere en. Jeg kan i hvert fald ikke lide det :P

4. hav dine ting i orden for søren da :)) tag en mappe eller en makeup taske ( uden makeup) og hav dit pas, bordingpas osv. i det er meget nemmere og mindre stressende at rejse når du ved hvor dine ting er og hurigt kan finde dem frem. :))

så.. ja det var lige et par tips :)) måske ret indlysende tips men alligevel :D

Lige et par billeder af hvad jeg kommer til at se :))




nå men det var alt for i dag :)) ses efter barcelona <3
xoxo Christina <3

1 comment:

  1. Utrolig sød header du har her på din blog. :)
    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥