Friday, August 17, 2012

Chris og Loui - sunset og superhygge ((:

Heej bloggen onsdag til torsdag var jeg sammen med louise. vi var hjemme hos louise da vi pludselig fik lyst til sunset :P men det kan man jo heller ikke bebrejde os, sunset er gud :D nå men vi fik lyst til sunset og besluttede os for at spise aftensmad der. Louise kom på tanken at jeg skulle sove hos hende også tage i skole sammen. vi gik hele vejen hjem til mig.. argh det ikke så lang 2,5 km eller noget ligne ((: vi spurgte min mor om jeg måtte sove hos louise, det tog os lidt tid da vi af en eller mærkelig grund ikke ture at spørger, jeg tror bare det var fordi vi rigtig gerne ville og var bange for at få afslag. men min mor, louise og jeg grinte så meget over det og mor var blevet i rigtig godt humør så der slog vi self til ;D OG FIK JA hehe louise og jeg var rigtig glade og gik fonøjet op til busstoppestedet. Vi tog bussen op til slagelse station, og så med bussen der køre mod næstved. Vi stod af ved bilka... og der gik det lidt koks vi gik ud til kanten af vejen, det er en bred vej og der kørte mange biler det er vist ikke meningen at der skal gå mennesker der, men hvordan fanden skulle vi ellers kommer der over?? Louise som den kylling hun er <3 turde ikke gå over så vi måtte finde en anden vej. der var en stor vej med gras i mellem vejende, vi besltuttede os for at krydse vejen. Vi nåede ind til midten og over vejen. vi gik langs vejen til vi var overfor sunset og krysede vejen igen. Vi stod på grasset i midten, de forbi passerende stirrede mærkeligt på os louise var pignligt berørt jeg kunne ikke være mere ligeglad jeg ville bare have sunset :D. vi kom over gik bagom mcdonals og kom endelig til sunset bestilte og satte os. vi fik vores mad og spiste, det var så hyggeligt. <33

efter sunset tog jeg hjem for at hente mine ting også gik jeg hjem til louise <3 tog et bad tog nattøj på. vi havde historie letier for så jeg fik eller hun ville gerne selv men jeg fik louise til at læse for mig :D mens vi drak chai te :P nam nam. vi hyggede og snakkede vi lage os under vores dyner og snakkede, I LANG TID hehe vi skulle tideligt op men det stoppede os ikke vi begyndte også at snakke engelsk, det gør vi tit x) vi fortalte hemmeligheder og det var så hyggeligt. også sov vi. næste morgen gjorde vi os klar sammen, spiste morgen mad og lavede madpakke også ud af døren :)) jeg cyklede med louise bag på det må haved set idiotisk us ej i skulle have set det ((: men vi kom sikkert i skole og havde en god dag, så god som den nu kan være når man skal i skole ((:







men det var vidst det for i dag håber i har det godt <33 indtil næstegang farvel xoxo christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥