Saturday, August 25, 2012

French mani and pedicure :D

heej bloggen jeg skulle rigtig hvdet lavet outfits of the week men det gik pænt galt da jeg stinker til at tage billeder af mig selv -.- :)) så det bliver nok ikke til noget :-/ mennn... I går fik jeg en mani og en pedicure af min søster, jeg elsker min søster hun gør så mange ting for mig <3 hun sætter mit hår når jeg skal til nogle events og ligger min makeup, viser mig tøj, sko som hun mener jeg godt kan lide og for det meste kan jeg og vil have det :D hun hjælper med mine lektier og ja næsten alt :))ved ikke hvad jeg skulle gøre uden hende <33 vi brugte 2/3 dele af goshes french manicure set vi brugte nr1 base og nr3 topcoat vi brugte ikke 2´ern fordi det var meget nemmere at bruge manicure pennen som kommer i billederne nedenunder ;)) det var rigtig hyggeligt vi sad og snakkede bl.a om når jeg smutter til barcelona med klassen i 5 dage ahh det bliver skønt der kommer nok et indlæg med lidt mere info :)) men nu til billederne :D

nr 1 base

nr3 topcoat

French liner der skulle kunne købes i matas til omkring 100 kr ps den holder længe :))

Mani:))

xD mine grimme fødder der ser mere handicappede ud med de lyserøde toeseperaters :))

nå det var vidst det for denne gang xoxo Christina <33

1 comment:

Please write a comment, would love to talk to you!♥