Wednesday, August 15, 2012

Get to know me ((:

Heej bloggen idag vil jeg lave et get to know me eller bare 30-50 random facts om mig da jeg har blogget i et lille stykke tid men aldrig har fortalt særlig meget om migselv også synes jeg sådanne indlæg er sjove at læse :)) <3

1. Jeg elsker at spise/drikke mad der forebygger sygedomme fx. mørk chokolade og grøn te
2. jeg er en meget blandet type meget piget men så aligevel ikke elsker at shoppe, gå på café osv. men elsker også at være i det fri, gyserfilm, vilde karuseller ( nogen der er uden for danmark da alle danmarks karuseller er for svansede ((: )
3. Jeg bruger ordet besat tit ( det siger min søster i hvertfald ((:
4. jeg snakker flydende engelsk, men det der vel mange der gør ((:
5. min skostørrelse er 39 nogen gange 40
6. jeg går på forlev friskole i vemmelev.
7. mine yndlingsfarver er pink, grøn og blå
8. yndlings fag idræt :D
9. mit yndlings tv-show er merlin :D
10. mine yndlings film er dead silence og silent hill
11. jeg er grøn pigespejder ;P
12. jeg har spillet håndbold i 8 år ((:
13. jeg er genert (;
14. folk kommentere altid at jeg ikke er typen der snakker så meget, lidt nedern, jeg er ikke sur/trist jeg siger bare ikke så meget ((:
15. jeg har været i over 14 lande
16. skal måske studere i udlandet i et år efter niende :D
17. jeg er lidt småskør men på en god måde :D
18. jeg elsker grønne øjne :D
19. Jeg ELSKER! <3 one direction <3 <3 <3 <3 <3 hehe lige et hjerte til hver af dem ((:
20. høre meget forskelligt musik pop, hiphop, techno, en gang i mellem dubsteb, rock ja lidt af hvert :)
21. når jeg er på lejertur med spejderne bliver jeg altid venner med dem der bor langt væk -.- såsom midt til nord jylland, bornholm og christiansø det så typisk!!
22. jeg er mærkelig foran et kamera det har nok lagt mærke til, tror bare det er fordi jeg ikke er vant til det.((:
23. jeg er et rodehoved, der er altid rodet på mit værelse og når mit værelse er rytted op går der højst en uge for jeg er tilbage hvor jeg startede x)
24. jeg er en smiley person ((:
25. jeg er et sommermeneske, men kan bedst lide min tøjstil om vinteren ((:
26. min fødselsdag er den 25. september næste måned :O
27. jeg kennder næsten københavns lufthavn som min ejen baglomme :D
28. jeg har en ekstrem hukommelse ikke fotografisk men jeg husker mere end det fleste mennesker eller så er dem jeg kender bare glemsomme :D
29. har sjællent bare negle jeg elsker at have farve på <3
30. jeg er 50% dansker, 25% fillipiner, 12,5 espanioler man må vidst ikke kalde den spanskere mere aner det ikke og 12,5 kineser ((:
31. jeg er afhængelig af tyggegummi :P
32. hvis jeg kunne bo i et andet land var det usa.
33. mit hår er lidt over en halv meter lang det var 63 cm inden jeg blev klippet :O
34. Louise er den person jeg er mest sammen med :-*
35. jeg har 2 søskende en halvstorebror og en storesøster ved ikke om man kalder det min halvsøster når vi har samme mor men ikke  samme far.
36. jeg har højst set min mormor og morfar 7 gange i hele mit liv.
37. jeg har aldrig farvet hele mit hår, har haft blonde striper i da jeg gik i 3.
38. jeg har fisk :D
39. jeg bliver bekymret når jeg ikke har parfume på, er bange for at jeg lugter x)
40.hvis jeg skulle have en superkraft skulle det være at flyve <3

det er vidst nok :)) og nu bare for sjovs skyld mig der eflter ligner smileyer x) jeg ser så tumped ud på de billeder men synes nu det er meget sjovt :D


1. >:-I
 
2. :)


3. :O

3. :-*


4. :D


5. :(


6. :I


8. );


9. O.o



10.<3

                                                            

hehe men det var alt for dennegang ind til næste gang farvel xoxo Christina <3





















2 comments:

  1. Hej christina:) Jeg har nominered dig til en Liebster blog award. du kan læse mere om det på min blog http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/ Knus Clara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen tusindetak <33 det er jeg rigtig glad for ((:

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥