Tuesday, August 21, 2012

Got my legs waxed :D

Heej bloggen i dag fik jeg vokset mine ben!!  er så glad for det. Det var min søster der gjorde det :)) hun havde nemmelig købt et professionelt sæt. hun havde putted en voks plade ind i maskinen vokesen skulle varme i 30 minutter også gik vi ind på mit værelse lagde et håndklæde under mig og begyndte, jeg fik et mega chok første gang hun rev papiret af, men det gjorde slet ikke så ondt som jeg havde troet men self. gjorde det ondt men man kunne lige klare det ((: bagefter havde jeg røde knupper over det hele det lignede jeg havde skoldkopper på benende, jennifer ( min storesøster) smurte en berogeligne olie på. som jeg sagde jeg er mega glad for de og de siges at det holder en måned  ing skraber i en måned fedt fedt fedt :))) men her er lige et par billeder af tingende og kun tingende, da det ville være klamt at lægge billeder af mine øhh.. ja mine klamme ben hår ind på bloggen :)). bekære virkelig at det første billede er sløret håber i kan bære over med mig <3






men det var vidst alt for igag indtil næstegang farvel xoxo Christina :))

3 comments:

  1. jeg nominere dig til Liebsters Blog Award (-:

    Læs mere om det her:
    http://www.mixeduniverse.com/2012/08/liebsters-blog-award.html

    ReplyDelete
  2. Lyder da smart(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde nogle smukke øreringr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-10.html

    ReplyDelete
  3. Hej Camilla!
    Jeg er en Pige på 16 som elsker at blogge.
    Jeg blogger om alt hvad der falder mig ind, fashion, fritid, venner, familie, citater, kendte, kommer med tips og gode råd til end masse og ikke mindst blogger jeg end masse om kærlighed.
    Da jeg har en rigtig sød kæreste!
    Tjek den ud og hvis du er synes det er spændende så følg den gerne. Hvis du vil hjælpes ad med at dele hinanden blogge og følges lidt, er velkommen til at skrive til mig.
    Jeg håbe rmeget du vil hjælpe mig da jeg er ret ny!
    Ellers håber jeg at du nyder Ferien og sommeren. ♥
    Link til min blog:
    - http://kirstenthulesen.blogspot.dk/ .


    Derudover har jeg en Formspring brevkasse, hvor man kan stille spørgsmål og jeg vil svare så godt jeg kan.
    Link til min Formspring:
    - http://www.formspring.me/Kirstenthulesen (Y).

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥