Monday, August 27, 2012

Liebsters Blog Award :))

heej bloggen :)). Jaaa.. for lidt tid siden blev jeg nomineret til en award og nu tænkte jeg at jeg hellere måtte gennemføre det :))


Liebster Blog Award går ud på man skal skrive 11 facts om sig selv, derefter skal man svare på 11 spørgsmål fra dem som har nomineret dig og så skal man selv nominere 11 som har under 200 læsere og lave 11 spørgsmål til dem :))

11 facts.

1. jeg går aldrig i tøj der er postkasserødt er ikke sikker på hvorfor måske synes jeg bare ikke at det passer til mig :))

2. Jeg går i 9 kl på forlev friskole

3. jeg har rejst en del i mit liv <3

4. jeg elsker citater <3

5. mit livs inspiration er Eminem <3

6. Jeg kan godt lide poisi og digte skriver nogle gange selv men lidt i hemmelighed da jeg ikke kan lide at folk læser mine ting :)) bryder mig heller ikke så meget om at aflevere stile men jeg for da fin nok feedback på dem :))

7. har drukket men har aldrig været fuld

8. mit rette element er vand hvis jeg kunne, var jeg med glæde blevet en havfrue :))

9. Elsker at være alene hjemme

10. min primære ide om et godt liv er luksus og sand kærlighed

11. jeg stener alt for meget youtube :))

Marlenes spørgsmål :))

1: Hvor gammel er du?
14 bliver 15 den 25. sep

2: Hvad er navnet på din mobil?
sony ericsson experia arc

3: Kat eller Hund?
Begge

4: Bor du hjemme eller for dig selv eller andet sted?
bor hjemme

5: Sodavand eller Juice?
sodavand

6: Sommer eller vinter?
sommer!!

7: Hvad farve er din strømper som du har på lige nu?
En nice grøn :))

8: Yndlings blog?
Gittemary.com <33

9: Yndlings aktivitet (alt fra sport til maling eller andet)
Håndbold

10: Dårlig vane?
sover for lidt :-/

11: Dag eller Nat?
hmmm.. dag for der har butikkerne åben :D

jeg nomminere :))

Jaa som den dovne skid jeg er nominere jeg alle der har lyst til at lave en liebster blog award synes det er synd hvis der rér nogle der rigtig gerne vil nomineres men bliver overset også det bare er dem der er blevet nomineret  en million gange der bliver nomineret igen <33 så alle har min tiladelse til at sige at jeg har nomieret dem hvis de har lyst :))

Mine spørgsmål :))

1. hvad ville du gerne ændre på din egen blog? ( hvis der er noget)
2. Elsker du din header ?
3. kan du huske dit første indlæg og hvad synes du om det når du tænker tilbage?
4. yndlingsblog ?
5. Har du holdt en Giveaway før??
6. høre du musik mens du laver dette indlæg?, hvis ja hvilken sang?
7. regner du med at tjene penge ved at blogge en dag ?
8. Er er nogen du kender der nogensinde har sagt noget dumt/ondt om din blog?, hvad har de sagt hvis ja?
9. hvilke land, by ville du bo i hvis du helt selv kunne bestemme?
10. hvilke blogge er du mest til? personlige, fashion, mad eller andre??
11. hvad gjorde at du besluttede dig for at lave dette indlæg?

heej igen jeg håber aller der beslutter sig for at lave dette indlæg sender et link til mig vil nemlig rigtig gerne se det <33 og håber det fleste af spørgsmålne er nogle man ikke har set på de andre blog awards så tit <33

Men det var vidst alt for denne gang xoxo Christina <33



No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥