Wednesday, August 29, 2012

Tag en svømmetur i mit sind :))

Heej bloggen dette indlæg vil handle mere om tanker jeg blogger altid om hvad jeg køber og hvad jeg laver og hvad jeg har lavet, så tænkte vi skulle prøve noget nyt :)) så jeg stiller mig selv nogle personlige spørgsmål og svare på dem :))

Hvad tænker du meget på her for tiden ?

Jeg tænker meget over fremtiden, hvad der vil komme, hvad jeg kommer til at lave , hvordan mit liv kommer til at se ud, hvordan jeg gerne vil have det skal se ud, karrieren, menneskerne omkring mig mister jeg kontakten til dem i fremtiden, at jeg ikke har lyst til at blive helt voksen måske blive gammel nok til at flytte hjemme fra også blive i den alder til jeg beslutter mig for at jeg ikke skal være i denne verden mere osv. :))

Hvad synes du om dit liv?

det vel fint nok, vil jeg tro der er mange ting der kunne gøre det bedre, det er noglegange lidt kedeligt, jeg har det nogengange som om at jeg spilder mit liv ved at kede mig eller sove osv. men det skal nu ikke lyde som om det er mega kedeligt, jeg rejser jo også en del, ser verden, har venner jeg har oplevelser for livet med og meget mere <33

Hvad synes du om dig selv?

hmmm.. jeg er vel også okay, ikke fantastisk på nogen måde men heller ikke værdiløs altså verden ville ikke lige frem være anderledes uden mig men sådan er det vel med mange mennesker eller hvad?? og igen det skal ikke lyde som om jeg ikke kan lide mig selv eller synes jeg er nytteløs, jeg er skam glad for at jeg lever :))

Hvad har du som er gammelt og slidt men aldrig vil smide ud?

min gamle hello kitty dukke, jeg krammer den næsten aldrig kigger næsten ikke på den den står for det meste bare og samler støv, men jeg elsker den over alt på jorden har livshistorie med den, den var/er min bedste ven i hårde tider specielt da jeg var yngre med at min far altid var ude og rejse, mor var stressset, skolen var noget lort ikke undervisnings mæssigt hvis i forstår...

Er du bange for at folk du kender læser dette ?
nah hvis jeg var bange for det hvade jeg jo ikke lagt det ind. er næsten sikker på at louise læser det eller bare noget af det, det plejer hun i hvert fald :)) tør næsten at ligge alt ind på bloggen er meget åben synes jeg selv

er du den samme på og væk fra bloggen ?

ja det vil jeg da mene jeg prøver i hvert fald ikke at være en anden her på bloggen er 100% mig jeg virker måske anderledes hvis man kender mig, men det er nok fordi jeg bedre kan udtrykke mig på skrift <3


nu bare et random blillede der relatere lidt til mit indlæg så tag en svømmetur i dette billede:)) hehe


 Nå men det er vidst det for i dag håber ikke jeg får tingene til at lyde som om jeg hader mig selv og er ulykkelig eller noget ligne er egentlig meget tilfreds :))
 nå farvel xoxo Christina <33 :D


No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥