Saturday, September 15, 2012

10 ting jeg ville genkøbe hvis jeg mistede alt min makeup :O

Heej bloggen!! I dag kommer indlæget 10 ting jeg ville købe først hvis jeg mistede min makeup :)) i en tilfældig rækkefølge :D

Maybelline expert wear blush
fordi at jeg elsker rosenrøde kinder her til efteråret faktisk alle årstiderne, men aligevel og jeg synes bare en ansigt virker så bart uden en sød farve på kinderne i hvert fal i mit tilfælde og den fra maybelline er min yndlings :))

Rimmel london kohl eye pencil
Fordi jeg godt kan lide at have det på min nedre lashline fordi det åbner mine øjne, mine øjne ser større og friskere ud :))

Eos lipbalm i summer fruit
Fordi jeg kan ikke holde ud at have tørre læber!! og den her er den bedste <3 den klistre ikke og den har ikke en tyk konsistens. den er meget tynd og trænger hurtigt ned i læberne og fugter dem også dufter den fandens godt! :D

Rimmel london Scandaleyes
Fordi jeg er helt vild m kæmpe børsten og det tar ingen tid a lægge en god mascara med den her og jeg elsker den! man skal nok lige vende sig den store børste men når man har er den fantastisk <3

Loréal true match consealer
Fordi den er rigtig god til, at skule bumser og røde prikker  også efterligner den også din undertone så den ser ud som om du bare har perfect hud eller næsten  og den er rigtig let:))

 
Maybeline Dream nude airfoam
Fordi her til efteråret/vinter er consealer og puder ikke nok til at få min hud til, at se pæn ud, så der slår denne skønhed til ;)) det er en meget let foundation der dækker godt, det eneste dårlige ved den er, at det er meget nemt, at komme til at tage for meget på da pumpen er svær, at styre, så man kommer tit til, at spilde produktet.

Rimmel london Hide the blemish consealer
Fordi det er den perfekte consealer til under øjne, synes jeg. Den er meget cremet og lidt tyk i det og det kan jeg godt lide og, det er godt hvis du køber en der er lidt lysere en resten af din hud ( hvis du briger den til under øjnene) du prøver at skule at du er mørk under øjne og ved at tage en lysere farve ser du meget mere vågen og frisk ud :))

Rimmel london kohl eye pencil i sort
Fordi jeg godt kan lide, at ligge den på min øverste lashline så mine vipper ser mere fyldige ud og definere mine øjne :))

Rimmel london stay matte pressed powder
Fordi den udjævner min hudfarve, sætter min consealer og gør så jeg ikke begynder, at skinne og se olied ud :))

Og tilsidst
Elf warm bronzer
Fordi det er en rigtig god bronzer du kan selv bestemme hvordan du vil have den ved at blande de forskellige farver og der er meget i den så den holder længe :)) <3¨
 
Det var vidst alt for idag. har du også lyst til at lave et indlæg magen til dette ? gør det endelig!! og send mig et link jeg vil rigtig gerne se de 10 første ting i ville købe hvis jeres makeup forsvant ;))
 
xoxo Christina Love ya

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥