Tuesday, September 25, 2012

15 års Fødselsdag :))

Heej bloggen Idag er det min fødselsdag! 15 år hmm ikke den store forskel :)) men der er/skal ikke ske det store Idag vi plejer at tage ud at spise men min far er fanget (pga de kun flyver en gang om ugen) i Grønland, søs er på uni og under en halv time efter hun kommer hjem skal hun til håndbold så det ja ikke det fedeste men, min dejlige farmor og Louise kommer hjem til mig og min mor og hygger, alstå hvis louise kan, det håber jeg :)) ja regner med at holde fødselsdagen her i weekenden og så kommer der et indlæg med hvad jg har fået også kommer der sikkert også et fødselsdags new ind da jeg helt klarts skal shoppe her i næste uge :D

det var vidst det for idag
xoxo Christina <3

1 comment:

  1. Hjertelig Tillykke med dage.. Håber det har været en skøn dag og at de har forkælet dig. :)

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥