Saturday, September 22, 2012

Fakta: mælk giver bumser!!

Heej bloggen jeg søgte lidt rundt på nogle ansigts rensene creme/scrub osv. og støde så på noget mærkeligt en artikel der siger at Mælk giver bumser?? hmmm ja i kan selv læse artiklen neden under O.o
                              

Når der bliver snakket kost og bumser, så er det utroligt sjældent, at nogen siger der er en sammenhæng. I 2005 blev der dog udgivet et studie fra Harvard, hvor der bliver påvist, at der er en sammenhæng mellem indtagning af mælk og udbrudet af bumser.
FAKTA
Bør vi så tro på denne undersøgelse? Både og. Undersøgelsen bestod af en udspørgelse af 47355 kvinder, hvor forskerne fra Harvard fandt frem til, at de som drak meget mælk havde flere bumser end dem som drak mindre mælk.

Forskerne fastslog, at der med 95 % statistisk signifikans er en sammenhæng mellem indtagning af mælk og udbruddet af bumser. Undersøgelsen viser derudover også, at skummetmælk giver flest bumser.
Forskerne tror, at mælk giver bumser fordi at der er en del hormoner i mælk og bioaktive molekyler. På baggrund af den store gruppe af udspurgte kvinder (på hele 47355), har vi valgt at sige, at myten, om at mælk giver bumser, er fakta.

Tror i på det ?? Jeg er lidt i tvivl  :)) men pas på med mælken det kunne jo være sandt :))

Men det var vidst alt for i dag vi ses <3

xoxo Christina <3

3 comments:

  1. Jeg drikker ca. 1 liter mælk om dagen (jeg ved, at det er meget, men det er bare bedst til morgenmad, frokost og aftensmad).. Jeg har ALDRIG bumser.. så underligt :/

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm det er vel forskelligt fra person til person. bumser kan jo også være arvelige og det kan ingen bumser også :D Gid det var mig der aldrig fik bumser -.- :))

      Delete
  2. Altså for bare et år siden var mit ansigt næsten helt dækket af bukser og jeg drikker sjældent mælk, måske et par gange om året sker det at jeg drikker ren mælk.. Så for mig er det ikke mælk der har haft nogen betydning i hvert fald. (:
    Men ja, det er vel forskelligt. (:

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥