Saturday, September 29, 2012

Heej blogge  her for ikke så lidt siden, snublede jeg over en speciel  hjemmeside med forskellige billeder kendte uden make up, sjove facts og så outfits inspireret af Disney figure :)) synes det er ret sødt, at man har lavet det, nogen af dem synes jeg ikke lige passer så godt og noglen er super søde :))

 
 
Dette er inspirert af prinsessen og frøen :))
jeg synes det passer godt som hendes arbejdstøj :D


Dette er inspireret af jasmin
 
tjoo det ville jo se dumt ud hvis bukserne var blå, og sandfarven passer jo til ørknen som hun bor tæt på :))

Nahh jeg an ikke rigtig se det for mig :))

 
Ja men denne var vel heller ikke så svær :D

 
Tornerose!! synes det er mega nutted og det er sødt at skone er blå fordi tilsidst i filmen skifter hendes hjole fra pink til blå igen og igen. og smykkerne/tasken er bare så søde <3

 
 

 
Denne er min yndling disser outfits er så søde!! <3 in love

Den her er mega god synes jeg specielt halkæden som hendes far giver hende ;))
 

Tjo kjolen er fin :)) elsker det små detaljer såsom spejlhaslkæden og roseringen så sødt ;))
 
 det var vidst det xoxo Christina ((:

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥