Thursday, September 13, 2012

Heej bloggen i dette indlæg viser jeg jer hvordan jeg bliver klar om morgnen i billeder :)) <3


Vi starter med et morgengrimt ansigt der lige har fået crem på :))


Også giver man det morgengrimme ansigts læber læbebalsam på ( jeg bruger eos strawberry)

Børster uglereden

Putter heat protecter :D - syoss Heat protect i håret

 
og Gliss hair repar :))

Glatter håret :)) 

 wella hårspray den dufter af fersken :D synes jeg...

og slutter af med niveas diamond gloss <33
 
Lige en oversigt over hvad jeg har brugt, bortset fra at jeg skiftede min john frida ud med hårspray ((:

-Makeup

vi tager det morgengrimme ansigt igen putter stick consealer under øjnene og "blender" den ud med fingrene. så tager vi den anden consealer og dotter den på de nødvendige steder :D og dupper til consealsern ser naturlig ud.

 
 

bagefter tager vi alt det andet på :)) igen lige en oversigt af hvad jeg har brugt


Også BAM!! så ser man sådan ud xD argh der er ikke den store forskel på blilleder men i virkeligheden... KÆMPE! ((:

Yay tøj tid-



Smykker- 



ur- dixie
halskæde- købt af min søster så kender ikke butikken :-/
ring- glitter

-tøj



- T-shirt H&M
- strømpebukser H&M
- shorts H&M
- skjorte amisu mener jeg det hedder, købte den i hvert fald i newyorker :))



også spiser vi morgen mad, børster tænder og pakker taske også er vi færdige!! og klar til at tage i skole :))
 
nå det var alt for i dag håber, at i kunne lide indlæget <33 indtil næste gang farvel
xoxo Christina <33

 

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥