Sunday, September 9, 2012

Home sweet home + efterårs trend part et ((:

Heej bloggen jeg er næsten lige kommet hjem fra spanien, man det var fedt!! Et indlæg om selve turen vil komme senere da det bliver et langt indlæg så det tager lidt tid men det skal nok komme ((: det så småt ved at blive efterår selv om solen stadig skinner meget, men anyway det er ved at være efterår og tid til at du skal hoppe i noget varmere tøj, også er spørgsmålet! ( meget dramatisk ((: ) hvad skal jeg tage på, det kan være du har massere af tøj fra sidste år men mangler lid inspiration eller, som i mit tilfælde mangler tøj!! hvad skal jeg så købe hvad skal jeg gå efter hvad der er in eller det jeg kan lide... Hvorfor vælge når du kan få begge!! det kommer nok an på hvilken stil du har men i mit tilfælde kan jeg godt lide de farver der er in, det godt nok de samme som sidste år (stortset) men aligevel ((: så no problemo som de siger på spansk ((: men meningen med dette indlæg er at jeg vil vise jer nogle collager som jeg selv har lavet ofcurse ((: med ting/tøj som jeg ville synes kunne være fedt  at have på her til efterår/vinter og forhåbelig være inspiration til jer ((: <3 så her kommer det, injoy <3 Ps. de andre collager kommer i fremtidige indlæg ;))


 jaa det er så det første outfit, synes man at halskæden bliver lidt for meget omkring hals/brystkasse området kan du også bare tage et armbånd på eller øreringe m.m og igen går man ikke i hæle kan man fx tage nogle fede biker boots ((:

her kan du købe tingende

cardigan - Her
sko - Her
skjorte - Her
Jeans - Her
Halskæde - Her

Wow jeg har savnet jer og jeg har glædet mig til at blogge for jer igen <33 er meget taknemelig for at i læser med, Tak <3
håber at det har været til nogen hjælp <33 indtil næste gang farvel xoxo Christina ((:



No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥