Monday, September 17, 2012

Hygge med Lou Lørdag :))

Heej bloggen i dag var jeg sammen med louise og vi lavede Matematik hmm ikke det sjoveste men vi hyggede også - Louise har lavet et indlag om det tjek det ud <33 Lou´s indlæg <3

Nå men i Lørdag var mig og lou også sammen efter jeg var sammen med celine Busy busy :D
og vi hyggede rigtig meget vi hørte musik drak lidt og fjollede og jeg fandt ud af at jeg ikke kan lide små gule, vrader jeg hader stærk lakrids!!! vi tog også en masse fjollede billeder :)) jeg optog en video hvor louise gør noget meget pigenligt, meeeeen hvis jeg viser den dræber hun mig :D

-her er billederne :D











jaaa og mange flere men jeg tror vi holder her :))

xoxo Christina Love you <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥