Thursday, October 11, 2012

Bryst kræft, top 5 pink ticks ;)

Heej bloggen october er brystkræftens måned det er her at det bliver bragt lidt mere på banen end det normalt gør og for at hjælpe med at sprede budskabet vil jeg gerne have at, i laver et indlæg som dette læs gerne beskrivelsen :D

Indlæget er meget simpelt det eneste du skal gøre er at finde dine 5 yndligs pinke ting og evt fortælle lidt om det :D . det kan være tøj, make up, sko,  alt der har noget med pink af gøre siden det er brystkræftens farve ;)) håber i vil hjælpe mig med at, spede budskabet om at vi skal hjælpe forskere med, at finde en kur mod brystkfæft <3

men her kommer min top 5 pink picks ;D

 
L'Oréal Colour Riche 209 Ingenuous Rose
den sødeste pink neglelak jeg ejer, den er så flot!! Tyggegummipink <3

Mine converse - Chuck Taylor plaid, det er style navnet ;))
de passer ikke til så meget af mit tøj men når det gør skal de kraftedeme også smækkes på! :D


Min nye mega dejlige sweater fra H&M <3 kun 150 kr den er ret ny så den burde stadig være i butikkerne hvis i også vil have fat i denne mega bløde flotte trøje men pas på, den fælder som en hund! men den er det værd <3

 
 Marc Jacobs Daisy Eau so fresh <3 sød og frisk blomster duft den perfekte forårs duft, men jeg bruger den alle årstider :D

Og vi må ikke glemme glitter neglakken <3 den er fra wet´n wild og den hedder sparked ;) og den er bare skøn´, lidt sværd at få af men det er de fleste glitter neglakke :))

men det var det håber i vil hjælpe mig med at gøre folk ekstra opmærksom på brystkræft i måneden oktober :D <3

og hvis i vælger at lave indlæget vær sød at sende mig et link vil helt vidlt gerne se jeres 5 pink picks ;D eller du kan også skrive dem som en kommentar i kommentarfeltet

hej hej xoxo Christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥