Sunday, October 21, 2012

canada update #dag 2

Heej bloggen så dette er min anden update :)) ja pga tids foresellen kommer indlægende midt om natten dansk tid :D

men i dag har været lidt crazy jeg farede vild.... brugte ca 3 timer på at komme hjem, men det er jo bare typisk Christina jeg bliver altid væk -.-

nå men før jeg farede vild var jeg, med min far inde i en kendt skov hvor der var en masse hænge broer som at gå på en robåd :)) det var virkelig flot mega høje træer, landskab og en stor flod. en rigtig god 2 timers gå tur med en kop varm kakao i hænderne.

her er nogle billeder :))













efter skovturen tog vi til robson strees, vancouvers udgave af strøget :) det var rigtig hyggeligt, jeg ledte efter nogle støvler der kaldes combat boots men alle sammen var mega dyre ca 200 $ (1200kr) og jeg gad ikke at bruge så mange penge på sko...

efter vi havde spist frokost, ville min far ikke shoppe mere så han tog hjem, vi havde self. aftalt det, han gik ikke bare, nå men jeg gik rundt et godt stykke tid og kiggede på butikker da jeg gerne ville hjem. men jeg havde glemt vejen. jeg gik frem og tilbage til jeg tilsidst gav op og spurgte vej først blev jeg sendt 7 blokke den ene vej og så 4 blokke tilbage igen og jeg begynde at genkende butikkerne og bygningerne og fandt så endelig hjem.

Happy ending :D lige nu ( 20 okt) sidder jeg med ømme fødder og skriver dette indlæg men det kommer nok først op den 21 da jeg er fot træt til at putte billederne op nu hvor i alligevel ikke læser blogge kl 3 om natten, og nu vrøvler jeg bare...

nå men det var vidst det for i dag vi ses

xoxo Christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥