Tuesday, October 16, 2012

heej  bloggen
her på torsdag skal jeg til canada yay :D jeg glæder mig mega meget, det bliver fantastisk :))! dette indlæg er det sidste inden jeg tager afsted det er ikke sikkert at jeg kan få blogget på turen :)) <3 men ellers ses vi når jeg kommer hjem :)

nå nu til indlæget, jeg er en youtube freak jeg elsker beautie gurus de er inspirerende giver tips og triks og så laver de tags, tags er lidt ligesom en kæde besked du laver en bestemt video og skriver nogle andre youtubers navne og så siger man på den måde at man gerne vil have at de skl lave det samme indlæg. nå men der var en der lavede denne tag video og jeg kunne godt lide emnet så har besluttet at lave en blog version :D.

Spørgsmål. <3

1. Hvad er din yndlings low end ( rimmel, maybelinne alle de mærker som ligger i den billige ende ikke som chanel, dior, ysl osv.) makeup mærke?

den er faktisk lidt svær jeg kan ikke vælge mellem disse to så det er maybelline og rimmel london ;D

2. Hvad er din yndlings ansigt, kind og læbe produkter?
dem burde de fleste af jer kende nu :))

rimmel london stay matte powder ;))

maybelline expert wear blush <3 i flere farver :D
og eos lipbalm <3
 



3. Mindst foretrukne produkt?
hot makeup eyeliner... den flækker og falder af med det samme og så lugter den meget xP


4. Hvad er den bedste makeup køb?
min pallet (bortset fra lipglossen) kan ikke huske mærket :))

5. Et low end produkt, der er overpris?
loreal glam shine bronzer
mest fordi man kan få en bronzer fra elf der er mindst lige så god hvis ikke bedre og der er meget mere i og den koster kun 35 kr  og jeg ved ikke om det stadig er der når du læser men lige nu er der 40% på alting så skynd dig :))

nå men det var det for i dag :))

vi ses i eller efter canada <3

xoxo Christina :))

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥