Wednesday, October 31, 2012

Heej bloggen så jeg har lavet et indlæg om indre skønhed og som de fleste nok ved, er det vigtiger at være smuk inden i :)) de fleste der læser min blog er nok teenager og i teenage årende har man det med at være mere usikker end på andre tider, for de er nu vi starter med at, blive bedømt på fx udseende, tøj osv. men vi må lære at være tilpas i vores ejet skind selv om det ikke altid er lige nemt. <3

så igen igen har jeg spørgsmål til emmnet jeg skriver om, som jeg vil besvare, dog ikke så mange som sidste gang ;))

1. føler du dig anderledes med makeup på end uden?

- ja helt klart! jeg har selv lagt mærke til at mit kropssprog er meget anderles, når jeg har makeup på er jeg gladere, jeg tør at kigge folk i øjnende og er generelt mere selvsikker, men uden makeup er, jeg mere stille (mere end jeg plejer at være... :) ) kigger ned i jorden, undgår at kigge på folk, ja jeg gemmer mig på en måde ;I

2. hvad er vigtist indre eller ydre skønhed :))?

- indre, man kan være det smukkeste nogensinde men hvis man har en shitty personlighed er man ( for mig ) automatisk grim  og det samme omvendt hvis du er grim, nej det vil jeg faktisk ikke sige for der findes ikke grimme piger for der er ingen der bestemmer hvad der er grimt, folk har bare anderledes smag  men hvis vi nu bare tog det som, et fx. så hvis du var søs og betænksom ville du automatisk være det smukkeste i verden :)) og jeg vil da meget hellere være sammen med en der er sød end bare køn...

3. hvad gør at, du føler dig smuk :)) ?

 jeg ved dette indlæg handler om at være smuk på indersiden men jeg føler mig smukkest, når jeg er dressed up og har sat hår, lagt makup og har trådt ned i nogle fede sko ;))

og udfordringen i dette indlæg ( min måde at fuldende dette indlæg er at ligge et billede ind af mig uden make up) :)) og det passer fint da jeg lige har været i bad :D (da jeg skrev indlæget...)

ja min hud er måske ikke fejlfri min hudfarve er ujævn og lidt uren men jeg tør :))

 
farvel søde mennesker :)) <3
 
xoxo Christina <3





No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥