Saturday, October 13, 2012

I love Fall

Jeg elsker efterår <3 det er sådan en sød tid. ikke for varm eller kold altså nogen gange :)) og til ære for efteråret laver jeg nogle spørgsmål omkring efterår som jeg vil besvare :O <3

1 Favorit Fall læbe produkt?
Nemt.. :)) det er som altid mine eos lipbalms :)) <3

EOS lemon drop læbepomade holder dine læber velplejede, sunde og bløde. Den beskytter også dine læber imod solens skadelige stråler. Solfaktor 15. Den er fri for petroleum og parabener.

Favorite Fall Neglelak?
Det er rimmel london 825 sky high!!<3 med sølv glimmer på :D har den på nu!! hapsede lige mit instagram blillede :)) og forresten hvis du er vil kan du lige smutte forbi min profil den er ikke så populær og navet er sgu heller ikke det bedste men whatever - mypicdk ;)) <3

Favorite Fall Drink?
disse to fantasiske te <3 og de er fairtrade :))
endnu et instagram billede :))

Favorite Fall Tørklæde eller tilbehør
Mit spike armbånd :D

6 Favorit Halloween film?
- Halloween the curse of michael myers, jep jeg er en gyser freak :D

Favorit slik at spise på?

Skumfiduser! jeg ved ikke hvorfor men skumfiduser smager bare bedere på denne tid også med varm kakao :P ku godt, ku godt lige nu!! <3 hmm måske er denne min yndlings... de står lige :))

8 Hvad er din yndlings ting om efterår?
stortset alt stemningen, tempaerturen det bare sådan en hyggelig årstid med store sweatre og tørklæder bare uden kæmpe jakker og fryse chok :)) Også ferien <3

Skal i noget spænnede i efterårs ferien ;))?
- Jeg skal til canada!! <3 men det kommer nok med i et andet indlæg :))

men det var vidst det for i dag <3

xoxo Christina :D

2 comments:

  1. Super fed blog du har! Det ville betyde uendeligt meget hvis du ville tage et smut forbi min blog, og blive fast læser. Jeg vil selvfølgelig også blive fast læser på din! Knus :-)

    Mathildehecht.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jamen tusinde tak!<3 jamen self vil jeg da blive fast læser af dig :D man kan aldrig læse for mange gode blogge ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥