Thursday, October 4, 2012

kom hjem til mig kom hjem til mig nu!!

Heej bloggen get hvad jeg har bestilt :D nogle ultra seje shampoo og balsam fra tigi bead hed elsker det mærke som en gal!!

de skulle dufte som de mest fantastiske frugter <3 OG JEG ELSKER TING DER DUFTER AF FRUGT :))

det har fået gode anmeldelser, og skulle være helt igennem fantastisk og der er 750 ml i hver flaske så de holder et pænt stykke tid :D

er simpelthend så glad glæder mig til at de kommer :)

prisen på hjemmesiden er 269! orginalprisen er ca 550-700 kr. så du sparer da noget <3

og det jeg bedst kan lide er at det er en pumpe så meget nemmere både at dosere så du ikke tager for meget :))

der er mange andre slags en den jeg har valgt

fx der er en der giver volume, som dufter af tyggegummi, hvor flasten self er tyggegummipink :)

ved i hvad jeg sætter bare blilleder ind af dem og fortæller hvad de gør, ja det en gd ide :D

Vi starter med den jeg har bestilt :))

 
 
Den her er til yderst skadet hår, det er mit dog ikke men jeg tænker bare at det nok er lige som ansigtscreme mod rynker hvis du er 40 og bruger en 40+ eller der omkring ville det så ikke hjælpe mere og bruge en 50+ i stedet for at vente de 10 år med at bruge den kan man så ikke lige så godt bruge den nu?? eller er de bare mig :))

 
Tigi Bed Head Brunette Goddess Shampoo og Balsam
Fugtgivende og  perfekt til alle brunetter - uanset om det er naturlig eller farvet. Den gør håret super blødt og lækkert, giver glans og et sundt udseende. Shampooen beskytter samtidigt din hårfarve. fyld med vitaminer.
 

Skyd håret til tops med TIGI Bed Head Styleshots epic volume shampoo og Balsam. Håret får masser af elasticitet og løfter håret til en suveræn fyldighed, der vil overgå til historiebøgerne. Den sulfatfri volumenshampoo giver en lækker ren følelse i håret, uden at tørre håret ud, netop fordi hårshampooen er udviklet uden sulfat :D
TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery Shampoo og Balsam er en shampoo udviklet specielt til hår der er blevet medtaget af farvning, permanent eller naturlige påvirkninger. Recovery Shampoo placerer sig midt imellem ReEnergize, der er en hverdagsshampoo til let skadet hår og Resurrection, der er til decideret ødelagt hår.

 
Har dit hår brug for en mild modgift mod dagligdagens stress og slitage? Så er TIGI re-energize shampoo lige det, der skal til for at give dit hår ny energi. Tilfører håret fugtighed, glans og er farvebevarende, så farven ikke bliver skyllet ud, når du vasker håret.

Giv håret solbriller på med TIGI Bed Head Some Like It Hot de er lavet til at beskytte alle hårtyper mod solens skadelige effekt. Med TIGI Bed Head Some Like It Hot bliver håret beskyttet af naturlige ekstrakter fra avocado, agurk og vindruer, der til sammen danner en beskyttende barriere mod UV-stråler, og hjælper håret med at modstå både varme og fugt, så det holder sig smukt, blankt og glat hele sommeren igennem.

TIGI har udviklet hi-def curls til alt slags krøllet hår – både naturlige og permanentede krøller, der kræver meget fugtighed. Med hi-def curls shampoo får krøllerne ultimativ bevægelsesfrihed med ekstra elasticitet og max ikke krusede krøller :D
 
TIGI Bed Head Styleshots Extreme Straight shampoo og Conditioner giver dig et fejlfrit look med det optimale glatte hår som vil gøre dig til ballets dronning ;D

Det var vidst det for i dag håber at i nød indlæget <3

er der en hårshampoo/balsam du er helt vild med eller bare et hårprudukt du elsker ?? fortæl mig om det <3 :D

2 comments:

  1. Jeg synes måske stadig 200+ er liiige lidt i overkanten af hvad jeg vil koste på en shampo/balsam, men det siger jo bare noget om mig ^^

    Jeg har heller ikke været så meget til idéen om at bruge en masse produkter på i håret, da jeg altid har været ret glad for den må mit hår falder og ser ud på (når det altså er rent og redt selvfølgelig) ;) Alligevel må jeg indrømme at jeg efterhånden har fået lidt af et crush på den "Got2b Smooth n' Chic Smoothing Lotion" min veninden overtalte mig til at prøve - den fungere rigtigt godt til at komme i enden og lidt i længden af langt (relativt glat) hår, da den efter min erfaring hjælper med statisk elektrisitet, og også en smugle på fly-aways. Og så dufter den også bare super lækkert og sukker-agtig :)

    // Janni aka Gulde <>< http://gulde.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja du har ret selvom man spare meget og der er meget i, så er det lidt dyrt men når man (som mig) har været forelsket i produktet/mærket meget længe er det bestemt det værd :D <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥