Friday, October 19, 2012

Mini canada update :))

heej bloggen jeg er nu ankommet til canada :) lang om længe... jeg var på hotelet ca kl 8 dansk tid og 00.00 canadisk tid. Det var en mega lang tur først tog vi en taxi til slagelse station, tog til tåstrup og skriftede tog også ind til lufthaven. Da vi så var kommet i lufthaven skulle vi fylve i 8 timer til chicago stå i en mega lang dum kø i 3 timer også flyve 4 timer mere, jeg kan sige jer det var et hælvede og det værste er.... jeg skal igennem det igen når jeg skal hjem :( men helt forfærdeligt var det ikke, på den lange tur (8 timer) sad vi på buissenes class <3 den der ligger højere end first class hvis du var i tvivl man kunne lægge stolende helt ned, der var tv med spil, musik og film og snackbar og modeblade så det gik lige :)) Lige nu sidder jeg på hotelet som hedder the hotel at terminal city club på 11 sal og venter på at vi skal ud til pacific centre og shoppe <3 det er det jeg har ventet på hele ugen :D men for at indlæget ikke skulle være helt kedeligt har jeg få billeder fra flyet ikke noget specielt :))



det var vidst det for nu vi ses i næste update :D

xoxo Christina <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥