Monday, October 29, 2012

this or that :))

heej bloggen, jeg har bestemt mig for at lave et nit tag :))

som hedder this or that man tar to ting og så skal man svare på hvis man kun måtte bruge en af de 2 ting hvilken ville man så vælge :))


MAKE UP:

blush or bronzer = det overasker mig faktisk men bronzer :D

lip gloss or lipstick = bruger ikke rigtig nogen af dem så meget men lip gloss

eye liner or mascara = Helt klart mascara! kan ikke forlade huset uden :))

foundation or concealer svær... men foundation du kan jo bare putte lidt mere på så dækker mere :))

neutral or color eye shadow = går mest med neutral men det er da sjovt at have det lidt anderledes øjne end normalt så color :))

pressed or loose eye shadows = pressed de er nemmere at håndtere :))

brushes or sponges = børster helt klart! jeg tror ingen gang jeg har en makeup svamp :))
NAILS:

rimmel or Gosh = rimmel <3 :))

Long or short = lange det er pænest synes jeg :D

Brights or darks = Brights, jeg elsker stærke flotte farver på neglene :))

Flower or no flower = ingen blomst, ved ikke lige hvorfor :)) vil nok bare have nogetv andet :))

BODY:

perfume or body splash = parfume :))

lotion or body butter = lotion :)) fordi det er ikke så fedtet i hvert fald ikke den jeg bruger :))

body wash or soap = body wash :)) det dufter bedre :D

lush or other bath company = ehh har kun to lush produkter som jeg virkelig godt kan lide, men jeg er mere kendt med the body shop så vælger den (other) :))


FASHION:

jeans or sweat pants = det kommer an på om jeg skal noget eller bare være der hjemme ;)) men hvis jeg skal ud så jeans <3

long sleeve of short = kort elsker t-shirts <3

dresses or skirts = ouhc den var svær elsker begge men, på ddet seneste har jeg brugt nederele mest :))

flip flops or sandals = sandaler der er så mange pæne designs, men klip klapper næsten der ens ud bortset fra farve og mønster :))

scarves or hats = tørklæder elsker tørklæder, de er så hyggelige :) og nemme

studs or dangly earrings = dangly earrings :))

necklaces or bracelets = haskæde den kan dresse op hvilken som helst trøje, skorte, kjole osv. :))
heels or flats = går mest med flade sko, men helt klart hæle :D

cowboy boots or riding boots hmm.. ride støvler de er på mode i øjeblikket, ved ikke om trenden er kommet til danmark men det er meget populært i usa og canada :))
jacket or hoodie = jakke :))
veromoda or vila = vero moda :)) fordi der køber jeg mest tøj :))

pieces or h&m h&m, samme som oven stående :))

HAIR:


curly or straight = krøllet <3 :))
bun or ponytail = jeg ser kønnest ud med hestehale :))
bobby pins or butterfly clips = helt klart hårnåle, sommerfugle er til små børn :))
hair spray or gel = spray, det er nemmre at, arbejde med og du kan bare børste det ud det skal ikke vaskes med det samme :))
long or short = langt helt bestems :D
light or dark = begge er pæne men jeg er mørkhåret og vil ikke have det lyst, så kan vel bedst lide mørkt :))
up or down = nede mit har er i hvert fald pænest nede :))

RANDOM:

Rain or shine = solskin!!! <3
Summer or winter =total sommer person, det eneste jeg kan lide ved vinter er du kan krybe ned i store bamsede sweater uden at dø også jul! :))
Fall or spring = forår, det er så flot alle planterne skal til at springe ud :))

Chocolate or vanilla = CHOKOLADE <3 besat? naaAJJ :D overhoved ikke? lidt? måske? okay :D

nå men det var det for idag vi ses :))

xoxo Christina <3 :))

4 comments:

  1. Generelt kan jeg rigtigt godt lide din blog, men dette indlæg er simpelthen for rodet og langt til at jeg gider læse det. Arbejd eventuelt lidt på indlæggenes layout. Intet had her, vil bare gerne hjælpe dig :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay :)) jeg skal prøve at rette det, tak for di feedback :)) <3

      Delete
  2. Hyggeligt indlæg ^^

    Og håber ikke dette gør noget?
    http://gulde.dk/?id=1351613707

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak <3 :)), nej overhoved ikke er faktisk glad for at du valgte at lave det ;)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥