Thursday, November 15, 2012

Essie :))

heej bloggen i sidste indlæg snakkede jeg om at få essie til billig pris hvis du er på budget eller bare ikke vil betale så meget når du kan få det til billiger penge, jeg synes at det var sådan en god idé at jeg gjorde det selv. Jeg har købt 4 essie neglelakker værdi 400 kr til kun 156 + porto det er jo fantastisk, forresten gaven er til min søster og i pakken, som kommer i billederne har jeg tænkt at jeg ville putte en anden chokolade i hvert hul :)


1. Damsel in a dress, denne er min yndling, købte også en til mig selv :))


 

2. Au natural


3. pretty edgy


4. armed and ready, en grønlig-grå med tydelig bronze skær


 
det var det for i dag :))
 
og foresten brugte jeg billigvoks.dk
 
xoxo Christina <3
1.

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥