Saturday, November 3, 2012

Lazy Lørdag :))

Heej bloggen i dag er det lav ingenting dag for mig :)) dog har jeg lavet lidt jeg har lavet marengs!! og de smager så godt tror kun der er en tilbage :(( far altså!! dog har jeg spist flest men det har jeg også ret til når det er mig der har lavet dem ;)) i kan lige få nogle billder :))

nu hvor jeg tænker over det kunne det være fedt hvis jeg havde puttet lidt farve i :D de må jeg gøre næste gang :))

Og foresten hvis i gerne vil have opskriften skal i bare sige til :)) <3¨



det tager ikke særlig lang tid og så smager de virkelig godt!! :))

men vi ses <3

xoxo Christina :))

2 comments:

  1. Hej Christina.. Vil du sende en opskrift? m-ii-m@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa :)) HELT KLART! hov caps lock.. :)) http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=7931&personer=48

      den er ret enkel :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥