Friday, November 30, 2012

Månedens mest liked on instagram :))

Heej bloggen, synes at det kunne være sjovt at lave et månedligt indlæg med, det som titlen siger Månedens mest liked on instagram, får dog ikke totalt mange likes men det kunne da være sjovt alligevel, så selvom i ikke følger mig på insta kan i stadig følge lidt med i hvad jeg poster :)).

tror vi tager top 5 argh 6 vil lige have den med  :)) 1 er øverst :)) self.

                                                                            1)


dette billede er fra min fars seneste tur til grønland og det ligger på første pladsen med 32 likes :))
 
2)
 
 
dette billede er fra Canada<3, man jeg savner det :)). en andenplads med 30 likes :))
 
3)
 
dette billede har jeg lagt ind i dag  :)) vi havde klippe-klistre dag i skolen idag og fik fri klokken 11.45!! yeah :)) en 3 plads med 29 likes
 
 4)

         
dette er et meget simplet billede, havde bare lagt nogle af mine ting på mit hæfte som kunne tilføje et eller andet til billede og nogle af jer kan måske se hvem jeg er fan af hvis i kigger på nogle af ordende :)) skriv i kommentaren hvis du kan gætte det :)) det burde ikke være så svært :))

en 4 plads med 24 likes :))

                                                                               5)


Titlet på billede: I have my heart in my hands anf if you treat me right, it will be yours <3 :))

en 5 plads med 23 likes :))

                                                                      6)
 
 
 jaa... den skulle jo ikke rigtig havet været med men kan så godt lide den, fordi det er et øje og det er grønt og jeg elsker grønne øjne. men det er jo not også der for jeg lavede det grønt, ok nu forvirre jeg mig selv, men anyways en 6 plads  med 21 likes :))
 
det var det for i dag :))
 
vil du se flere billeder kan du jo altid følge mig på Instagram: mypicdk lidt mærkeligt navn i know men alligevel :))
 
xoxo Christina <3










1)

6 comments:

  1. wow! Smukke billeder! Er helt vild med det første! :-)

    Det vil betyde rigtig meget hvis du gad, at smutte forbi min blog og aflægge en kommentar http://www.mesmerizedbyme.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak! :)) og vil da altid gøre en læser glad :)) <3

      Delete
  2. Hehe fed idé! Jeg er helt vild med billede 5!
    - Jeg ville blive super glad, hvis du kiggede forbi og smed en kommentar :-)
    www.simonie.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw..<3 tusind Tak, selvfølgelig vil jeg det :)) <3

      Delete
  3. Hvor er de to første billeder bare smukke :-)

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥