Sunday, November 18, 2012

My haircare routine :))

heej bloggen i dag vil jeg vise jer hvilke ting jeg bruger når jeg plejer mit hår :))

Det starter self. altid med et bad :)) og i badet bruger jeg Tigi bed head Resurrection shampoo/balsam

 
og lige når jeg kommer ud af badet bruger jeg min hår olie fra garnier med morrocan argan oil :))
 
 
også putter jeg det i et håndklæde, så det ligner at jeg har en turban på :))
i ca. 20 min
 
tager håndklædet væk og putter the body shop macadamia straightening balm i :)) og og så med håndlædet igen i et stykke tid :))
 
 
 
og så bruger jeg denne keratin spray, mest fordi jeg gerne vil have resten brugt :))
 
 
og til allersidt putter jeg shine so bright (spilt end treatment) i da min spidser mangler ekstra fugt :))
 
ps. spaltede spidser kan ikke fikses ting der siger at de ordener spaltede spidser gør det engetlig ikke de samler dem så det ligner at de ikke er splittede men det er de, og så snart du ikke bruger produktet (hvis det virker) så kommer alle de slidte spidser hurtigt tilbage :))
 
men det var alt for i dag :))
 
xoxo Christina <3
 
er der et inglæg i gerne vil have jeg skal lave er i velkommende til at skrive en kommentar :))

2 comments:

  1. Kan du ikke sætte link og pris ind til de forskellige ting, og evt. skrive hvad de hjælper mod? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo klart <3

      de røde flasker er til skadet hår faktisk ultra skadet, det er mit hår dog ikke men tænkte at det ville da være bedre at købe noget der hjalp håret mere en fx en til mild skadet hår. douen koster normalt 500-600 hundrede men jeg fik det til 200-300 på denne hjemmeside i alt :))

      http://ezzence.dk/tigi-bedhead-urban-antidotes-resurrection-tweens-2-x-750ml.html

      og hår olien har massere af næring der styrker dit hår og fugter den sælges ikke i danmark men på denne egelske hjemmeside, den er sikker har købt der fra uden problemer men fragten er ret dyr eller det kommer an på hvilkén sælger du køber fra

      http://www.amazon.co.uk/Garnier-Fructis-Sleek-Moroccan-Treatment/dp/B008DF6XB4/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1354818348&sr=8-9

      den hår cremen fugter også synes den fugter mere end olien alene men sammen med alle de andre er det et superteam det har i hvertfald hjulpet mit hår :))

      den sælges desværre ikke i danmark eller på den engelske hjemmeside :((

      og det gør den siste som der godt nok ikke er et billede inde af. af en eller anden grund men håver at det har været til hjælp for dig :)) <3

      xoxo Christina <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥