Sunday, November 11, 2012

top 10 all time favorite nailpolishes :))

heej bloggen i dag vil jeg jeg viser jer min top 10 yndling neglelakker, det er ligemeget hvilken årstid det er jeg må bare have dem på :)) <3 det står ikke i en bestemt rækkefølge. Håber at i måske finder noget inspiration til den næste neglelaks farve i skal købe :)) priserne vil være i bunden og hvis den kan købes online er der også et link til ;))

denne her har i set så mange gange men igen det er rimmel london lycra pro i 500 peppermint

E.L.F - eyes lips face i teal er det mig eller stinker de til at tage billeder af deres produkter, denne er jo overhoved ikke tyrkis den er alfe grøn :)) hmm så passer den jo godt til jul :))

NYC- new york color i farven lincon centre meget dyb blodrød

rimmel london  60 seconds 825 skyhigh

uk beautie i cobber det er også den jeg har på nu :))

gosh 563 silver star



beklære utydeligheden men dette er pieces heavy metal, jeg tror at disse neglakker er udgået

wet´n wild E435G-sparked

Loréal paris color riche 209 ingenuous rose måtte lige bruge lidt ekstra lys til at få den rigtige farve frem :))

 
Loréal paris color riche 208 so chic pink :))
 
Priser og links:
 
1. rimmel london lycra pro i 500 peppermint 59, 95 ,-
 
2. E.L.F - eyes lips face i teal, den er desværre udgået sælges ikke på orginale hjemmeside.
 
3.NYC- new york color i farven lincon centre. sælges vidst ikke i danmark jeg kan i hvert fald ikke finde den.
 
4.rimmel london 60 seconds 825 skyhigh mener det er 30 den koster, kan ikke finde den online men, kan bl.a købes i matas.
 
uk beautie kan ikke købes online og det er flere år siden jeg har købt den så pris ???
 
6.gosh silver star 60nkr kan ikke finde online
 
7. pieces heavy metal- udgået
 
8.wet´n wild E435G-sparked kan ikke finde online pris 25-35 kr kan købes i nogle bilka og kvikly
 
9. Loréal paris color riche 209 ingenuous rose 40 kr
 
 
10.Loréal paris color riche 208 so chic pink 40 kr
 
det var det for i dag nu vil jeg spise hjemmelavet pizza
 
xoxo Christina
 
Hey :)) følg mig på instagram
skriv wordsbychristina som kommentar pa et af mine billeder så følger jeg jer tilbage ;)) <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥