Thursday, November 8, 2012

Top 5 blue picks :))

Heej bloggen dette er min efterfølger af mine top 5 pink picks der var til ære for brystkræft :))

 
min dejlige rimmel london lycra pro nailpolish i 500 pepperment <3 den tørre hurtigt. du kan nøjes med et lag men jeg er mere sikker med 2 :))

 
denne hand sanatizer germ killer :)) i ocean <3 en rigtig sød duft med et strandlugt ( dog ikke tang ) :)) og den holder dine hænder fra farlige bakterier :))


 
Lush ocean salt, jeg ved godt den ser grøn ud men den er blå :)) den er så god den fjerner alt skidt fra ansigtet og så duter den lidt-mellem af lime :))

 
palmolive thermal spa mineral massage :)) med salt fra det døde hav, den har en rigtigsød duft kan ikke rigtig beskrive den, også er der skrubbekorn i der fjerner død hud fra din krop :))

 
og sidt men ikke mindst dette armbånd jeg må dog indrømme at den kun kom med fordi jg ikke ville have 2 neglelakker med :)) men jeg er totalt skør med farven <3 har bare desværre ikke så megt tøj det kan gå med :((
 
men det var alt for i dag vi ses ;))
 
xoxo Christina :))

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥