Tuesday, November 27, 2012

Winterlicious TAG!!! :))

Heej bloggen i Dag vil jeg lave Winterlicious tag :))

spørgsmål!
1) Favorit Winter Neglelak?

I har set den en million gange men rimmel london 500 pepper mint, det ville egentlig være ret sødt hvis man tegnede et snefnug på :D <3



2) Favorit Winter læbe produkt?
 
Somregl er de eos lipbalm, men det er det stadig påen måde men for at der kommer nogle nye favoritter på bordet er det mine babylips :)) specielt den lilla den er så pæn på :))




3) yndlings Winter tøj stykke?

Helt klart min super bløde pinke sweater fra H&M Elsker den så meget <3


4) De mest brugte tilbehør?

mit Christina London ur også mit hjerte halskæde men det tager jeg aldrig af så synes ikke det gælder :))



5) Favorit vinter duft ?

det er ikke en vinter yndling elsker den lige meget hvilken årstid det er :)) Versage bright crysral :))



6) Favorit Winter drik?

Mine to te´er fra the english tea shop :)) <3



7) All time favorit Jul / Holiday film?

Hmm jeg ser ikke rigtig julefilm den eneste jeg husker at jeg har set, er home alone fordi den kommer hvert år :)) så det må vel være den :))



8) Favorite Jul / Holiday sang?

Godt nok er det ikke december indnu men kunne ikke vente med at høre jule sange :)) min yndlings lige nu er jordin sparks - Angels :))



9) Favorite Holiday mad / slik?

Hjemmelavede småkager!!! :D ( har dog ikke lavet dem her)


10) Hvad er dine planer for ferien i år?

hmmm... vi holder jul hjemme hos os også kommer familien :)) og der er en lille mulighed for at jeg skal mødes med en ven fra jylland :)) intet er aftalt indnu :))

men det var alt for i dag :))

xoxo Christina <3

2 comments:

  1. vil så gerne prøve de der baby lips! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er også mega gode <3 det er så ærgerligt at de ikke bliver solgt i danmark :/ fortryder lidt at jeg ikke købte nogle flere :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥