Thursday, November 22, 2012

Would you rather :))

Heej bloggen i dag vil jeg lave would you rather ( ville du hellere ) hvor jeg tager to "frygtelige" ikke så gode ting og vælge hvilken jeg helt ville have skulle ske :))

# 1. Vil du hellere gå ud med rodet hår og god make-up, eller lækkert hår og ingen make-up?


hmm jeg ville nok gå med det rodet hår, altså hvis man lige styler det lidt med hænderne kan det jo se fedt ud :))




# 2. Vil du hellere barbere dine øjenbryn eller dine øjenvipper falder ud?

Hmm jeg ville nok lade øjenvipperne falde :(( elsker dem ellers rigtig højm, men man kan jo snyde lidt vi smækker bare nogle falske på :) jeg er ikke så meget til tegnet øjenbryn :))


# 3. Vil du hellere bære lipgloss / lipliner look eller 80 'perm?
Helt klart krøllerne synes faktisk det er ret pænt :)) det der lipliner look er ikke lige mig har altid synes at det er grimt men hende på billede kan bære det :))


# 4. Vil du hellere forlade huset med en indlysende foundation linje eller overdone blush?

jeg tror jeg vil tage foundation linjen for man kan bare gemme dem med et tørklæde :))


# 5. Vil du hellere have en dårlig klipning eller mærkelig  hårfarve ?


MÆRKELIG HÅRFARVE!! jeg ville dø hvis jeg fik det hår som rihanna D:

og hvis jeg skulle have en mærkelig hårfarve skulle de være grøn og se sådan her ud :)) det er faktisk pænt til hende :))



# 7. Vil du hellere miste hjælpen fra børster eller miste din mascara :))?
jeg elsker begge rigtig højt, men tror jeg vælger mascara... fordi med hjælp fra en børste der hedder fanbrush kan jeg putte flydende eyenliner på og børste på mine vipper :))

 dette er en fanbrush, til jer der ikke hvidste det :))


håber i kunne lide indlæget og beklære igen at det i går ikke virkede <3

xoxo Christina :))

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥