Sunday, December 2, 2012

1 Adventsgave!! ;D

I dag er det søndag den 2. december og det betyder at det er den første i advent og ikke mindst avendtsgaver! jaa :))

og som i kan se på billede har jeg fået disse super søde sløjfe øreringe :)) elsker dem allerede <3 de har små diamanter over det hele, jeg er super glad for dem, de er fra T.R.E.N.D accessories hvis i også kunne tænke jer et par af disse skønheder :D glæder mig så meget til at åbne næste uges gave! <3





Skriv i kommentarfeltet hvad i har fået i adventsgave vil så gerne vide det!! eller hvis du har lavet et indlæg om det så skriv dit link!! gør det, gør det nu! :))

og bare lige lidt info der kommer et lille indlæg hver søndag med hvad jeg har fået i advents gave :))

Det var det for i dag vi ses senere :))

xoxo Christina :))

4 comments:

  1. Moroccan Oil, og en halskæde :) Du kan se billeder på mit seneste indlæg:)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay :)) smutter forbi med det samme <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥