Tuesday, December 18, 2012

Bestilling fra Asos.com :))

Heej bloggen som titlen siger har jeg lige bestilt nogle nye sager fra Asos.com. Asos er en britisk tøj hjemmeside der har gratis fragt til hele verden, det er en super fed side! :))

tingende som jeg har bestilt er godt nok en julegave til mig fra min farmor, men hun havde ikke kræfter til, at gå ud og købe en til mig, og jeg ville ikke havde min mor til det :)) så fik lov selv

her er hvad jeg bestilte :D der vil være link til alle tingene i bunden af billederne <3

 
Pieces Ardel Mittens
her :))
 

Accessorize Crystal Ladies Watch
 
i kan måske genkennde den er, da jeg også har den i sort ;))
 
ASOS Nude Quilted Across Body Bag
 


ASOS Chunky Cross Torque Bracelet
 

og tilsidst dette flotte armbånd :))
 
ASOS Stone & Pearl Bangle
 
 
det var det for i dag, og når jeg laver min: hvad har jeg fået i julegave kommer de nok ind igen men, bare hvor jeg selv har taget et billede af dem, så det går nok :)) <3
 
xoxo Christina <3 :))
 
 


No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥