Thursday, December 13, 2012

Julegave idéer under 500 til piger ;))

heej bloggen der er nu 11 dage til jul og der skal gaver under træet så tænkte at jeg ville give en idé :)) der kommer nok nogle flere på et tidspunkt :))

Denne taske er fra erbs & bjerke 399 kr en moderne taske der passer til de fleste aldersgrupper :))

beskrivelse: 
Den populære taske fra Erbs og Bjerke.
Lomme foran og lynlås lomme bagpå.
 Lukkes med lynlås foroven. To gode hanke.
Indvendig: 3 små lommer i siden og større lomme med lynlås.
b:34 cm, h: 40 cm, d: 15 cm
http://www.miinto.dk/p-462565-karla-bag og der er gratis fragt ;)



 det var det for idag vi ses senere <3

xoxo Christina :))

6 comments:

  1. Rigtig flot taske, den kunne jeg godt finde på at ønske mit til jul.

    Kig forbi mig og min venindes blog og vinde to film

    ReplyDelete
  2. Ser godt ud med sort, min yndlingsfarve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe det synes jeg også, der er også den farve jeg har købt til min søster ;))

      Delete
  3. Hej, ved du om der kan være en macbook i den? en str. 13¨

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det kan der godt min søster har tasken og macbook str 13 og selv efter mac booken er i, er der massere af plads i tasken ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥