Friday, December 7, 2012

Kanel og honning anti acne maske!! :))

bryder din hud ud med acne? er det stress, vejr eller andet :)) prøv eventuelt denne maske!

hvad skal vi bruge? :))

det er meget simpelt :))

3 spiseskeer honning


og en spiseske kanel :))

rør blanding godt sammen så det bliver en flydende masse :)) om varm blanningen i 30 sekunder i microbølge ovnen så indgredienserne kan smelte sammen. :)) lad den køle i ca 2 min så du ikke brænder dig i ansigtet :)) smør masken på og lad den sidde i 10 min og vask den af :))

hvad gør honning og kanel for huden? :))

jo honning er god til at stoppe bakterier fra at vokse og udvikle sig til bumser eller acne plus honning er super for huden det fugter og giver glød og kanel har noget særligt i sig (som jeg dog ikke kan huske hvad hedder -.- ) der dræber bakterierne og reducere acnen :))

du kan også lave det om til en skrubbemaske hvis du gerne vil fjerne døde hudceller og have ekstra næring til ansigtet :))

bliver masken for tyk putter du bare noget mere honning i det skader ikke ;))

lige en sidste ting i havde nok allerede regnet den ud men, det her er jo ikke en mirakkel kur den virker ikke efter første gang men skulle virke i længten <3

og husk hvis du bruger blandingen hver dag må du kun putte havregryn i hver anden eller tredje dag, huden skal have lov til at genopbygge cellerne ;))

de var alt for nu håber t i har lyst til at prøve den :))

xoxo Christina <3








6 comments:

  1. Fed blog!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    ReplyDelete
  2. Jeg så faktisk den samme ansigtsmaske opskrift i en video fra Michelle Phan i dag, og overvejer da at prøve den, eftersom det for en gangs skyld er ingredienser jeg har i huset, og ikke få problemer med at få skaffet eller brugt op :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det tænkte jeg også de fleste bruger så mange forskellige mærkelige ting :)) hehe det var også hende jeg fik den fra, tænkte det ville vare en god ting at dele, hun er simpelthen så god :))

      Delete
  3. Det vil jeg da lige prøve!

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥