Sunday, December 30, 2012

New in :))

heej bloggen i går var jeg ude og shoppe lidt i centeret (vestsjællandscenteret) og fik købt et par ting ;))

 
Loréal all i what for christmas is nailpolish set med 4 farver, navn og nummer kommer nedenunder ;))


805 mysterious Icon


201 rose paradis

 
404 scarlet vamp

 
0g 608 Luxembourg Garden

 
og så købte jeg 2 ekstra :))
 
106 versailles gold

 
811 Magic Croisette

 
eyebrom pencil i medium :)

 
Loréal paris true match i golden beige :)

 
Loréal paris bb powder i medium skin
 

 
også var jeg et lille smut forbi Saint Tropez :))

 
og købte denne gennemsigtige gylden-begie t-shirt :)) købte også en i mørkeblå men det var til min søster ;))


også i h & m købte jeg et matchene sæt undertøj, synes kanten var flot specielt når den er på, men ville lige vise kanten så i har en idé om hvordan den ser ud uden jeg flasher det eller hvad man nu kalder det :))

det var alt for idag vi ses ;))

xoxo Christina <3 :))

6 comments:

  1. Fine ting :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Skønne ting! Er helt vild med den beige Saint Tropez top! :-)

    Jeg har oprettet en ny blog. Det vil betyder rigtig meget for mig hvis du skrev en kommentar på den, eller fulgte mig. :-)

    http://blanc-lune.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Hej, vildt fed blog du har dig! Jeg er lige blevet fast læser, og jeg tænkte på om du ville tage et kig på min blog, og blive fast læser?

    http://camillajensenblog.blogspot.dk/

    //Camilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej hvor fedt ;)), ja klart, skynder mig forbi ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥