Wednesday, December 5, 2012

Novembers favoritter :))

så nu er november officielt ovre og jeg tænkte at det var lang tid siden at jeg havde lavet en måndes farvorit så her er en ny :))

ps ville havet lavet indlæget tideligere men internetforbindelsen blev ved med at smutte :I


Dette er så den første min garnier bb cream, den er nem at smørre på, dufter sødt, der er spf og bare fordi det er vinter skal vi ikke droppe solcremen vi har faktisk mindst lige så stor risiko for at skade vores hudceller nu som om sommeren, bortset fra om vintern kan man nøjes med ansigtet fordi alt andet er dækket. Jeg vil lige fortælle hvorfor det er fagligt om vintern, jo sne reflektere så de uva og uvb (solstråler) som rammer senen og det bliver smidt op på dig. Forestil dig at du lyser på et spejl lyset bliver reflekteret og rammer noget andet fx et træ. håber at det ikke var for indviklet.

selvom der kun er 75 ml holder den megalænge har haft den i over et halvt år og der er stadig ca halvdelen tilbage og jeg vil sige at jeg nok bruger en normal mængte storstet hver dag, men brugte den heller ikke så meget om sommeren... skal nok have den mørkere farve næste gang med mindre jeg køber noget andet :))

 
oh my jeg kan ikke uden denne her!! den har forbedret mit hår så meget, sammen med mine andre hår produkter men den giver fugt, den gør mit hårblødere og nemmere at arbejde med :))
 
fik du ikke set mit hair care routine indlæg så er det her

 
denne creme bruger jeg sammen med min olie, den er så god, men det er vel nok også derfor den er i indlæget, men whatever den er fantastisk dufter som en drøm <3 redder virkelig mit hår fra at blive tørt efter at blive tæsket af den hårde vinter vind. :))

en bronzer er altid god at have, i hvert fald hvis du er mig eller måske ikke, kan godt indrømme at jeg ikke er helt bleg, sjov historie (eller måske ikke) jeg fik det største chok da vi fik klassebilleder tilbage jeg syntes at alle så nogenlunde brune ud men da vi så billeder lignede jeg ( i forhold tl dem) en der lige havde være 2 uger i Hawaii :))
 
men back til pointen, jeg synes bare en bronzer er god fordi den opvarmer dit ansigt så du ikke ser så bleg og død ud og ved at putte bronzer under dine kindben ( på den rigtige måde) skulle det give den illusion at dit ansigt er tynder, synes dog ikke at det virker på mig.. måske gør jeg det forkert :))

 
mere hårprodukt igen igen, denne er også en det af min haircare routine, det er ret tydelig at jeg elsker mit hår og gør meget for at passe på det... nogen gange :))

 men det skal ikke kun handle om hår, denne body splash er så god <3 den dufter sådan lidt lige som candyfloss blande med caramel tror jeg kan ikke helt beskrive det men jerg er glad for at jeg har den <3

 
og sidst og ikke... vent, den er mindst tror jeg. nå min yndlings lipbalm plejer at være eos og det er fordi den er så tynd og ikke klistrende og det passer perfekt dit sommer men om vinteren har jeg virkelig brug for en ekstra tyk læbebalsam og denne fr rituals er min yndlings. er ikke sikker på hvad den koster fik den i flyet på vej til canada eller faktisk chicago da vi skulle mellemlande der, men fik den på flyet sammen med fly sokker, tandbørste, creme, tandpasta osv. og den er mega god. lavede lidt research på deres hjemmeside og de fleste af tingende kostede ca. omring de 10£ til 20£ kan ikke lige huske så ca 100-200 kr så sådan ikke helt billigt men heller ikke helt dyrt.
 
men det var det for i dag håber at i nø indlæget <3
 
xoxo Christina :)) <3


2 comments:

  1. Kunne godt tænke mig noget fra Lush :-)
    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. det kan jeg godt forstå det er simpelthend sådan en fantasisk butik <3 tingende er alle handlavede og de er mest naturlige indgidienser. I den butik jeg var i var de så søde, der var en der gav mig en lille rundvising spurgte hvad for en slags produkt jeg ledte efter og så var der en der gav mig en gratis ansigtsbehandling. Kunne bokstavligtalt bo i den butik :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥