Friday, December 28, 2012

Unboxing fra makeuponline.dk :))

Heej bloggen i ondsdags bestilte jeg en sigma børste fra makeuponline. dk. fragten bliver målt på vægten af din pakke, jeg skulle kun af med 16 til fragt så det synes jeg er fint. Men den nedern ting er de sendte mig den forkerte vare -.-

hvis i kender sigma giver det nok lidt mere mening. jeg bestilte en f84 kabuki round angeld brush, men fik en f88 kabuki flat angeld brush lidt nedern

børsten er virkelig god og man kan tydeligt mærke at det er god kvalitet, har hørt at de minder mega meget om mac´s børster, som også skulle være ret gode :)) her er nogle billeder ;))







nå men det var det for i dag vi ses senere ;))

xoxo Christina :)) <3

2 comments:

  1. Har du så tænkt dig at beholde den, eller forsøge få den byttet til den rigtige? :)

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm jeg ved det ikke helt de minder lidt om hinanden :)) og den rigtige er udsolgt så kan nok ikke få den :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥