Saturday, January 5, 2013

Ask me :)) (tekniske problemer)


heej bloggen jeg ville rigtig havet lavet et outfit ide, men der er nogle tekniske problemer så jeg kan ikke lægge billeder in :((

men det skulle ikke stoppe mig fra at lave et indlæg.

så besluttede at lave et ask me og jeg håber at, jeg får nogle spørgsmål

i kan fx spørge om mig personligt hvis der er noget i gerne vil vide om mig. eller om jeg har nogle tips til hvordan man kan gøre et eller andet fx. hvordan jeg ville style bukser i en stærk farve eller buker med print osv. ;))

jeg håber virkelig at i vil sende mig nogle spørgsmål :)) <3

det var vidst det for i dag

xoxo Christina :)) <3




3 comments:

  1. Hej her har du nogel spørgsmål :D

    Er du forelsket?
    Har du nogensinde været forelsket?
    Har du nogensinde haft en kæreste?
    Hvor lang tid bruger du foran spejlet om morgenen?
    Bruger du mange penge?
    Har du nogen søskende?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak skal du have spørgmålne vil blive besvaret i næste eller næste igen indlæg ;)) <3

      Delete
  2. Hvad er din yndlings parfume ?

    hvilke film kan du lide at se ?

    læser du en bog, hvis ja hvilken ?

    hvilket tøjmærke går du mest med ?

    :* her er nogle (:

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥