Friday, January 11, 2013

heej bloggen for lidt tid siden lavede jeg et ask me indlæg og i dette indlæg vil jeg besvare mine spørgsmål :))

Er du forelsket?

Nej ikke rigtig, kun hvis One Direction og emblem 3 gælder J <3
 

Har du nogensinde været forelsket?

Ja det har jeg :* et par gange :D
 

Har du nogensinde haft en kæreste?

Ja det har jeg ;)) men ikke i øjeblikket ((:
 

Hvor lang tid bruger du foran spejlet om morgenen?

Puha det kommer an på hvor lang tid jeg har, men normalt ca. 20 minutter J
 

Bruger du mange penge?

Ja det vil jeg sige synes altid jeg mangler, ikke for at blære mig eller noget men så i kan få et overblik over hvor meget jeg bruger. Men jeg for 1000 kr om måneden af mine forældre, og synes jeg mangler penge, men det er nok fordi jeg var van til at bruge det dobbelte da jeg havde et arbejde J


 
Har du nogen søskende?

Jeg har en søster og en halvbror, min bror og jeg har samme far, men ikke mor og min søster og jeg har samme mor, men ikke far J


 
Hvad er din yndlings parfume?

Min yndlings parfume er en der hedder versage krysral bright, den er så fantastisk er faktisk snart ved at løbe tør L

 

 
hvilke film kan du lide at se?

Jeg elsker gyserfilm!!, ej det ville være en underdrivelse, jeg er besat af dem J

 

læser du en bog, hvis ja hvilken?

Ja det gør jeg faktisk, det er ikke så tit, jeg læser bøger, men når jeg gør går jeg meget op i det, når jeg er i gang med en god bog læser jeg i den heletiden, tager den med i skole bare for at kunne læse 10-30 minutters tid og det er jo ikke meget når det er en virkelig god bog, men den bog jeg læser i øjeblikket er fifty shades of grey den populære triologi, den er fantastik og jeg er kun i gang med den første :D

 

hvilket tøjmærke går du mest med?

Hmm… det må nok være H&M og veromoda, elsker de butikker :D
 
det var det for i dag vi ses :))

xoxo Christina <3 
 
 

2 comments:

  1. Jeg elsker disse indlæg :-)

    Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe også mig, blev helt øv da der ikke var flere spørgsmål :)) fedt nok kigger lige forbi :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥