Wednesday, January 30, 2013

Heej bloggen i dag har jeg lavet en video til jer :)) hvordan du kan lave din egen bodyscrub, det er super simpelt og jeg kunne nemt bare fortælle jer det med ord, men syntes det kunne være sjovt, at lave en video så det gjorde jeg håber at i kan lide den :)) <3 undskylder lige for mærket i baggrunden, skal betale latterligt mange penge bare for, at få det fjernet så... :))

 
har ikke rigitg lavet så mage videoer, så er nok ikke så god til det indnu men, det kan da god være jeg kan lave flere, ikke bare DIYs men også makeup look, hår, tøj osv. jeg ved det ikke helt, hvad synes i ?? <3
 
håber i vil lægge en kommentar om hvad i synes, både om videoen og om jeg skal lave flere videoer :)) <3
 
xoxo Christina <3 :))
 
 

11 comments:

  1. Vi kan desværre ikke se videoen, da du har gjort den privat. :-/
    Hvad siger du til at følges?
    Mvh. Katarina
    http://katarina-livetifolgekatarina.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hov det vidste jeg ikke ændre det lige :))

      det kan vi godt smutter lige forbi <3

      Delete
  2. For min skyld må du gerne lave flere videoer, synes din video er super sød :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww tak :)) det er jeg da glad for, så må jeg se om jeg kan finde noget at lave en video om :))

      Delete
  3. EJ hvor smart, skal der virkelig ikke mere til? Ö

    Simone
    Microcut.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. nej det er så latterligt simpelt :)) men hvis man vil have lidt ekstra glød i sin hud kan man også putte noget honning i ;))

      selv om den er så simpel er den super god og den er også mild nok til at bruges i ansigtet og når du vasker den af kan du stadig føle at der er noget olie tilbage og det er godt for det fugter din hud uden at gøre den fedtet ;))<3

      Delete
  4. wow hvor smart! det er jo mega enkelt :)
    fin blog, inspirerende og personlig ;)

    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja og det bedste er at den er god, man spare virkelig godt ved at lav sin egen :)) <3 og det er godt for jeg er mega nærrig.... alstå når jeg køber ting til mig selv. vil fx ikke købe en essie neglelak til fuld pris til mig selv men hvis der er en der ønsker sig en er det ikke noget problem :))

      Delete
  5. Super fed og simpel bodyscrub! Glæder mig til at prøve den og man kan jo sparer helt vild!
    Er blevet fast læser og synes det lyder som en god ide med flere videoer. Glæder mig til at se mere!
    Håber du vil kigge forbi vores blog og blive fast læser, så vi kan følges :)
    -Camilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. den er faktisk mega god bedre en alle de dyre med tusinde kemikalier ;)) <3

      hehe er da glad for det med videoerne :)) følger jer med det samme er sikker på at jeres blog er fantastisk ;)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥