Monday, January 28, 2013

januars farvoritter :))

 
Heej bloggen i dag vil
jeg vise jer mine farvoritter for januar måned ;)) <3

 
Rimmel London Eyebrow pencil i  Hazel, den er virkelig god og slet ikke dyr ;))
 
 
 
loréal paris neglelak i scarlet vamp :)) det er faktisk den jeg har på på billede ;))

 
uhh.. min grønne det jeg kan simpelthen ikke leve uden!!! :D
 
Håndsprit i Jungle Camouflage, den dugter at vindruer :D <3
 
 
Min peach blush, som jeg har haft rigtig længe, kan ikke se eller huske navnet :-/ :)) den er lidt mere pinky-orange i virkeligheden, ikke helt så orange. :))
 
Dove summerglow virkelig god, specielt hvis du  (som mig)  ikke vil have super blege ben til idræt ;))

wow har nærmest brugt den her hver anden dag!!mit hår bliver så hurtigt fedtet, men det er bare ikke sundt, at vaske det heletiden, så dette er min lifesaver :D <3

plasir Eyemakeup remover :)) selvom den er virkelig oliet eller fedted er den supergod fjerner nemt vandfast makeup og det er jo praktisk da jeg kom til, at købe min nye mascara i vandfast :))
 
Min Loréal paris BB powder i medium skin ej den er så god og gør virkelig en foresklet på hvordan din hud ser ud. jeg plejede jo, at elske rimmel londons staymatte powder syntes den var mega god men så da jeg fik den her, var den lige pludsligb ikke så god :)) 
 
 
og til sidst min Loréal Paris True match foundation i golden beige med spf 17 køber aldrig foundation eller bb cream uden spf  *you may forget the sunshine but your skin don´t* selv om vinteren bliver du ramt af uva og uvb stråler :)) ( solståler bliver reflekteret i sneen og rammer dig i ansigtet, lige som når du lyser men en lommelygte på et spejl ;))
 
men det var det for i dag. :))
 
xoxo Christina <3









4 comments:

  1. Fine ting! :)

    Knus Mette
    // http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. De der lakker fra Loreal er bare så gode og er vild med både størrelsen & priserne :)

    www.itsmypassions.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja de er!! :)) me to der er ikke så mega meget i så man tænker at man aldrig bliver færdig med den og man spilder penge på det af den man ikke bruger :)) <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥