Tuesday, January 8, 2013

Opdatatering af yndlings beautieguru på youtube :))

Heej bloggen for et pænt stykke tid siden lavede jeg en top 10 af mine yndling beautiegurus på youtube :)) og jeg tænkte da det er lang tid siden :)) og jeg stadig ikke kan ligge billeder ind :((

på 1 pladsen er  Macbarbie07 aka Bethany
                                  
 
på 2 pladsen er Stilababe09 aka Meredith
 
                                   
 
på 3 pladsen er thegridmonster aka ingrid
 
                                   
på 4 pladsen er beautyliciousinsider aka chelsea
 
                                   
                              
på 5 pladsen er zoeella280290 aka zoe
                                  
                                  
på 6 pladsen beautybaby44 aka linsey
 
                                  
 
på 7 pladsen er stawberryelectric48 aka kristee
 
                                 
                                
på 8 pladsen er jaaackjack aka jackie
 
                                
 
på 9 pladsen er krazyrayray aka kan ikke huske hendes navn
 
                            
på 10 pladsen er eleventhgorgeous stefanie og tracy ( tvillinger )
 
                          
              
hehe det var så det for i dag i har nu fået et indblik i hvem jeg ser på youtube ;))
 
xoxo Christina :)) <3
 
ser du youtube videoer og har du en favorit, du er velkommen til, at skrive dem du ser det er altid fedt at, finde nye guruer :)) <3
           
 
 

6 comments:

  1. Jeg elsker også nr. 1&2! :)

    Kig gerne forbi og skriv en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Fin blog du har dig!
    Mine yndlings 'beauty youtubere' er Zoella, Tanya Burr og FleurDeForce :)
    Er blevet fast følger hos dig, måske du vil følges? :)

    Knus Mette,

    http://mettebrandtdanielsen.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Nr. 6 synes jeg godt om :-)

    har du lyst til at følges?

    http://www.ceciliemodemedmere.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe hun er også sød :)) ja klart smutter lige forbi ;))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥