Saturday, January 26, 2013

Slagelse og København New in :))

Heej bloggen i onsdags var jeg i slagelse og i går var jeg i københavn og det her er hvad jeg købte :)) <3 beklære lige men der var nogle af billederne der ikke ville ændre størrelse :-/
 
SLAGELSE
 
 
Mint Strik fra Veromoda :))

 
Mint sweat shirt fra Veromoda :))

 
T-shirt fra H&M :))

 
Simple sorte leggings :))

 
Rimmel London 210 Pink Fame :))
 
KØBENHAVN
 
Lang hi-lo hemline skjorte fra Loftet i bordeox :))

Inglot Lipgloss i bubbelgum pink :)) love it!!

Inglot Lipgloss i en lys vandmelon pink med glimmer :))
 

Face stockholm creme highligter :))

Face stockholm neutralizing concealer :))

den nye Maybelline Rocket mascara og uheldigvis kom jeg til at købe den vandfaste det er det samme som skete da maybelline one by one kom ud, jeg er da også bare uheldig -.- :))

 
også min søde veninde Ida gav mig dem her fordi hun ikke brugte dem, hun har brugt lidt af den ene men det sker der jo ikke noget ved :))

 
efter københavn var jeg hjemme hos Ida sammen med Louise, hvor vi drikkede, hyggede, spillede poker ( jeg vandt! men det gør jeg altid :)) ) også fjollede vi bare rundt. Jeg sov hos Ida, da Louise tog hjem hyggede vi legede med hendes katte var op til kollen 5 og spiste toast klokken 4 om natten det var ret hyggeligt :))
 
men det var det for idag vi ses
 
xoxo Christina :)) <3

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥